lördag 18 augusti 2012

SM i spår 2012

Jag och Rusa lyckades med bedriften att kvala till årets Svenska Mästerskap i spår! TJOHOOO!!!

SM går av stapeln 24-26 augusti på Axevalla travbana i Skara och vi har nu försökt förbereda oss så gott vi bara kan inför vår SM-debut. Jag känner mig fantastiskt priviligerad att vara bland de 30 bästa i landet just nu! Den känslan ska jag försöka ta med mig även under tävlingarna, och som SM-debutant och dessutom sist in på listan tror jag nog att vi inte kommer ha ögonen på oss.

Annars flyter livet i Lillbacka på i expressfart som vanligt.
Sommarens kanske största nyhet är att Johan och jag firade vårt 20-års jubileum tillsammans genom att gifta oss på midsommarafton i svenska kyrkan i New York. En alldeles fantastiskt underbart härlig dag!!!

Hundarna då, Rusis mår prima och Kastor mår också bra för sina 13 år. Han hänger med bra på alla våra promenader. Den 24/7 utökades vår flock med Kogaråsens Dundra aka Drutten eller helt enkelt världens sötaste västgötaspets! Hon är en superkäck liten krabat som snabbt har anpassat sig till vårt liv!

Det var några snabba rader, nu måste jag tillbaka till mina patienter... Lovar dock att återkomma med rapport och reflektion efter SM!

-Linda

Inga kommentarer: