fredag 5 november 2010

5/11 2010 - Fotoväder + utflykt



Även idag har det ju varit fint fotoväder och eftersom valparna är tacksamma foto-objekt tog jag med kameran på förmiddagen.
Berättade ju igår att vi varit på utflykt hem till Tiina men jag skrev ju inte vad valparna tyckte om det lilla äventyret, vilket jag fick påpekat idag :) Bilresan gick bra även om det var två stycken som tjoade lite på ditvägen. Väl framme hos Tiina tog de trädgården i besittning och hade jätteroligt, det vilade inga som helst ledsamheter! Inne undersökte de allt som fanns att undersöka och mötet med Flört var tämligen odramatiskt.

Idag var det dags för utflykt nummer två. Vi åkte hem till min kompis Pia som också bor här i Åkersberga. Idag gick bilresan lite tystare och de tyckte att det var jättekul att utforska Pias trädgård och sedan också huset. Pias hundleksaker och bäddar användes flitigt. Till slut låg ett utslaget gäng och sov gott. Med oss hem hade vi 8 nöjda valpar som sov gott de 5 kilometrarna.

Trevlig helg!!

3 kommentarer:

Marie sa...

Superbilder som vanligt:-)! Gillade speciellt bilden med de 3 i motljus. Inte för att att man såg så mycket av valparna men som "bild" var den otroligt bra:-)

Hundarna & livet sa...

VIlken tur att jag kikade in här idag också och möttes av nya fantastiskt fina bilder.

Camilla R sa...

Hej Linda,
Helt otroligt så fort tiden går, nu är det ju snart leveransdatum! Det ska bli sååå kul att få ha lille Aivan på nära håll och få följa honom i livet. Härliga bilder, som vanligt! Ha en fortsatt härlig helg. / Hälsningar från Camilla R