onsdag 1 oktober 2008

GRATTIS!

Jobbar jobbar jobbar just nu och därmed är hundaktiviteterna reducerade till ett minimum - dvs promenader. Så dagens blogg ägnas enbart åt att gratulera.


GRATTIS PIA 40år!!! Hipp hipp HURRA!!!
Hoppas din stora dag blir härlig! Och du, glöm inte hatten :D

GRATTIS till Dartdottern Orca & Jennie som fått sitt första utställningscert i söndags. Vi ser fram emot SUCH-tårtan!

GRATTIS till Kastors lilla fru Kiwi & Linda som i lördags blev uppflyttade till elitspår med grymt fina lydnadsbetyg! Lycka till i eliten, men först håller vi tummarna för nya Kiwibebisar framåt vintern....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha ja kanske vi får "dejta" det vore nåt med två belgare på främsta placering! ;)Kan ju bara säga att Terra var enda belgaren på hela tävlingen, i alla klasser även lägre o högre sök och vi var dom enda som blev uppflyttade den dan! :D Där ser man vilken ras som är bäst när det gäller! ;))

Yvonne o Vilja sa...

Tack! :) Ja, det är så roligt... En bra start är ju alltid kul!
Ser fram emot helgen hos dig! :) Kul vi ska ha!
Hoppas att allt är bra med er!
Kram

Anonym sa...

Hej Pappa
Idag har jag vart till Veterinären och fått på papper att jag har två kulor ( har jag väl vetat hela tiden juh...)Nu e det bara en vecka kvar tills du blir farfar , morsan säger att hon gärna kan va svärmor men att hon e för ung för att bli farmor *ler*
Vet även klämde o kände över allt. Kallas visst vet.besiktning som matte gjorde på både mig och morsan. Jag skötte mig kanon fint, hon fick många pussar tanten ;) Sen så vägde matte lilla jag och vågen stannade på 31,5 kg trots att jag inte är de minsta tjock. Hoppas ni har en underbar höst. Vi saknar er jätte mkt. Kramar i massor.