torsdag 14 oktober 2010

14/10 2010 - 4 veckor!



Nu har vi kommit halvvägs till leverans. Valparna utvecklas och de hittar på nya saker så gott som dagligen. De har fått komma ut och springa i huset två kvällar och det tycker de är jätteroligt plus att Rusa har då lekt lite med dem. Jag tror att hon tycker att det är för trångt inne i hagen för att ge sig hän till en massa flams.

Om vädret blir fint till helgen ska de få komma ut små stunder - spännande!

Nu har vi bara en otingad kille kvar. Ska inte tänka tanken att jag inte vet om det blir fler kullar - ska inte tänka ska inte tänka!!! För då finns det en risk att han blir kvar här... Men det var inte det jag hade tänkt, så hör bara rätt person av sig och vill ha honom är ju problemet löst :)

Vad tycker ni om filmerna?

Måste säga GRATTIS till Dartdottern Isa (Kogaråsens Ouzi) och husse Åke som fixat kval till SM-sök 2011 - Otroligt roligt!

Hej svejs!

4 kommentarer:

Marie sa...

Superfina bilder - som vanligt...:-)- på helt ljuvliga valpar! Håller tummarna för att där kommer rätt person som tar sista grabben (så att du slipper tänka alltså;-D)

Hundarna & livet sa...

Vilka bilder du/ni har fått till. Lördag kan inte komma fort nog, då står jag på er tröskel igen.
Du behöver inte fundera så mycket Linda, det som sker det sker och är säkert en mening med. Precis som när jag hittade och bestämde mig för min lilla.... ;-)

Cecilia med flock sa...

Härliga filmer och underbara bilder!

Camilla R sa...

Åh, så de små växer! Jättefina bilder och roliga filmsnuttar. Hoppas den sista killen också finner sin nya familj snart. / Hälsningar från Camilla R i Nynäshamn