söndag 17 oktober 2010

17/10 2010 - Filmsnuttar



Låter två små filmsnuttar illustrera helgens aktiviteter som även kan betäcknas med FULLT HUS! Valparna är hur nöjda som helst, massor med byxben och tröjärmar att kampa med och blir man trött finns det ett knä att krypa upp och sova och vila i. Utestunderna på verandan uppskattas också, men årstiden är ju lite kylig så det blir bara så långa stunder som de orkar hålla igång. Vill inte att de ska bli kalla av att lägga sig. Rusa leker så smått med dem när de kommer ur hagen, inne i den är hon bara mamma som matar och håller rent. Jag har svårt att välja någon som jag tycker mer om, jag tycker alla är underbara på sitt sätt även om man kan se vissa skillnader men det är ingen som verkar svagare än ngn annan.

En liten kille är fortfarande till salu, till rätt hem! Jag vill att han ska få komma till någon som har lite tävlingsambitioner i någon form. Tipsa gärna med er vänner och bekanta!

I morgon ska jag jobba dag för första gången sedan de föddes och Johan ska vara husseledig.

Ha en bra vecka!
Linda

2 kommentarer:

Gunbritt sa...

Så söta dom är småttingarna :)
Ska bli skoj att följa dom fortsättningsvis!!! Deras pappa Gillar jag!!! Kollade in honom redan förra året när jag letade avels hane :)
Lycka till med kullen!!!

Har haft Mh på mina "valpar" förra helgen det gick bra...Är sååå stolt över dom :)
Kram Gunbritt

kattis lundgren sa...

Underbart charmiga små knoddar. :-)