torsdag 17 januari 2008

Äntligen SOL!

Idag kom ÄNTLIGEN solen fram ett par timmar. Halleluja!!! Hörde att Växjö hade 20 minuter sol under hela december, fy faaan. Och det har nog inte varit särskilt mycket bättre här, för det kändes som om det var länge sedan jag var ute på långprommis i solsken. Jag är såååå trött på geggamojja och lera. Hur kul är det att försöka fixa lägenheten inför fotografering och visningar för att fresta alla hugade spekulanter när hundarna drar in drivvis med sand efter varje gång en tass varit på utsidan??? Vill ha frostkallt och gärna nån dm snö, det skulle bli så mycket lättare att vara hundägare då. Men man kan ju inte påverka vädret så det är väl egentligen ingen mening att ens gnälla.

Fick i varje fall med mig kameran när jag gick ut idag, men vi var ändå inte riktigt sams trots att ljuset var riktigt bra. Kan kanske bero på att jag inte har hållit i kameran på veckor kanske månader...

På träningsfronten är det fortfarande ganska mycket stiltje, hinner inte och motivationen sviktar än så länge. Men tills det är dags för tävling i april kommer hon att vara klar :D

Dartvalpen Eros från RedGoblins har redan hunnit vara iväg röntga sig, E-kullen fyllde ett år den fjärde januari. Han hade finfina armbågar och höfter. B och ua, skönt!!! Nu är det bara att tuta och köra.

Hade liksom tänkt att ni skulle få se några av dagens fotoalster, men nu strejkar bilduppladdningen :( Får försöka igen imorgon...

Inga kommentarer: