söndag 21 december 2008

2 år


Idag är det två år sedan Hanni lämnade oss och jag saknar henne fortfarande!

Men skillnaden är nog att nu kan jag tänka på henne utan att det gör ont i varje del av kroppen. Jag känner mig så lyckligt lottad att vi fick ha henne så länge. 15 år och 8 månader är ett långt hundliv, men vad spelar det egentligen för roll när man vill ha dem för alltid?

Igår fick jag och Rusis komma ut i skogen för sökträning igen, det var på tiden om man säger så. SuperRusa har själv gått och döpt om sig till Rusa SuperStar (för att hon tycker det är coolare...). Som vanligt har jag inget annat än lovord att mala på om, hon var kalasduktig!

Nu är det några dagars jobb, sen är det JUL!!! Jag är hipp hipp HURRA ledig på julafton, jobbar på juldagen och på annandagen är det sööööök och sedan middag i Lillbacka! Kul Kul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul på er i Lillbacka!!!
Kramar Kerstin och Ockra

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt år !
Hoppas ni får många fina jul klappar från tomten =)
Kram Louise,Spexa & Ystra

Carina sa...

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR från oss i Skärhamn! Hoppas vi ses snart!
Kram Carina & Narni & familjen