tisdag 23 december 2008

::GOD JUL::


Nu är det snart julafton, och näe jag har inte hunnit med det jag hade tänkt jag skulle för dagarna har varit fullknökade från morgon till kväll. Jag lovar att jag inte ska gnälla nått mer när jag börjar jobba 80%, jag lovar!!!

Men jag måste få skriva av mig lite, lördagen började supermysigt med frukost på Grand Hôtel, följdes av sökträningen och avlutades med 30-årskalaset på kvällen. Söndag, jobbade hela dagen fram till 21 var hemma 22 dog i soffan, fast jag hade tänkt att göra en massa... Måndag, jobbade till 16 hastade iväg och hann med det jag då trodde var det sista att handla, kom hem och fick höra att Johans föräldrar skulle komma på middag. Trevligt men där jag min kvällsplanering i stöpet, men när de åkt blev i varje fall de flesta julklapparna inslagna. Tiina & Charlie kom med kaka och fikade på sena kvällskvisten. Idag, jobbat hela dagen, mötte upp Johan i Täby som kommit på att det var en massa kvar att handla. Han ville bli avlastad med Mois för hon höll på att gå honom på nerverna, jag förstår precis!!! Been there, done that...



Nu är det snart kväll och även fast jag hade hoppats på en lugn kväll i soffan får jag fixa det sista nu. Min bror med familj kommer så vi kan pyssla tillsammans, det blir kul!



I morgon är det julafton och DÅ ska jag ta det lugnt!!! Det ser jag fram emot!


Sen ska jag ju i och för sig iväg jobba på juldagen, men va faan det går nog det också


Som sagt GOD JUL GOD JUL GOD JUL!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År önskar vi i Mönsterås!

Anonym sa...

Elvah som är som tolv och tretton önskar er en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År
Kram från hela familjen Nordström

Anonym sa...

Hoppas du fick en luuuugn jul! Och jag vet hur det känns efter Hanni. De lämnar oss ju som tur är ändå aldrig riktigt pga alla minnen!