fredag 19 mars 2010

19/3 - NEJ! GAH! DubbelGAH!!!

GAH nr 1 - Jag skulle INTE ha önskat att vår skyddsdebut skulle bli inställd, för det är nu ett faktum och jag känner mig otroligt snuvad... Men jag får väl helt enkelt bara tänka att vi får mer tid till träning innan vi visar upp oss så kanske vi slipper bli ihopskrapade efteråt.

GAH nr 2 - Rusa har fått kennelhosta och ska inte aktiveras med en massa rusiga aktiviteter utan hållas i stillhet. Hur kul är det? Fråga Rusa, hon ger mig en hundprutt i betyg som inte tar med henne på en massa kul....

Kastor har ännu så länge klarat sig och jag hoppas att han slipper bli sjuk, han är ju ändå snart 11 år. Så höll tummarna för honom!!!

-Linda

4 kommentarer:

Jenny W sa...

Aj då, trist med kennelhosta :( Hoppas det går över fort och Kastor slipper!

Anna Sundalen sa...

Vi håller tummarna för att hostan håller sig hos Rusa med ett snart tillfrisknande. Är tämligen övertygad om att skyddsdebuten kommer att gå alldeles lysande när den nu blir av.

Lycka till med allt och kram på er.

Carina sa...

Äh, jädrans bajs då. Här går man och väntar på att höra om kul äventyr på skyddbanan för lilla syster yster rusa bus... Nåja, den som väntar på något gott väntar alltid för länge!
KRAM

Ghedoes sa...

Aj aj då, en hundprutt i betyg är illa. Väldigt illa. ;) Ha ha ha ha, fast i eländet måste jag ändå få skratta - kan man låta bli när du kommer med en sådan beskrivning av Rusas dissning!? ;)

Hoppas hon kryar på sig och att Kastor klarar sig fint! :)