söndag 16 mars 2008

Släktträff


Igår var vi på släktträff hos Newstory. Vi hade en jättetrevlig dag med en massa fotografering av olika släktkonstellationer och generationsbilder i olika varianter. Kastor fick nästan till en ny date med sin lilla fru Kiwi, hon blev såååå glad när hon fick syn på Kastor i vimlet av hundar. Det var så man skulle haft en videokamera tillgänglig, hon gick på bakbenen för att få komma fram till honom :) Så om Kiwi fick bestämma skulle hon inte åka till Ultuna imorgon och bli snuvad på själva dejten, hon skulle nog åka direkt hit till Lillbacka...


Här kommer en hoper bilder från dagen.
12-åriga bröderna Dart & Dennis


Dart och sonen RedGoblins Erodes "Rodde"


Tre generationer
Farfar Dart - pappa Kastor - sonen Newton


Tre generationer
Sonen Nio - pappa Kastor - farfar Dart


Far & Son
Nio - Kastor

Idag, har jag dömt sök på Nacka, jag dömde bara söket och ett annat domarlag hade hand om lydnaden. Tyvärr var det ingen som fick till nått vidare resultat, men vi fick bland annat se en duktig rottis i sökskogen. Kul!
När jag kom hem fick Rusa ett appellspår och det gick suveränt bra. Jag hoppas att det är så hon ska gå när det blir dags för vår kommande start...



Ajöss

L

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag säger bara...AVIS på erat hus o tomten, när kan vi flytta in???
Tack för den goa maten med efterrätt och för träffen igår.
Vilken kanondag!!!
Kiwi hälsar att hon ska minsann se om hon inte kan få mig att råkas köra fel....Ja man skulle haft videokamera för så lycklig som hon blev när hon såg sin man har jag aldrig sett henne *ler*
Syns snart igen.
Stor Kram till er alla spec. till goa Moa och Kastor

Kerstin sa...

Vilka härliga bilder. Man kan klart se ett släktskap. Fast Kastor ser inte ut att trivas riktigt mellan son och far.
Kram Kerstin

Anonym sa...

Åh underbart med släktkort, jag blir lite avis att inte kunna vara med. Här snöar det för fullt, så spårning det blir väl till midsommar-)) Ha det gott och knip fingrarna för på långfredag går kamelen upp på röntgen! Många kramar till er alla.

// Åsa med familj

Anonym sa...

Snart så är det MH syster yster.Ska bli sååå skoj att träffa er igen.
Får lov att säga att vi i R-kullen är bra mkt snyggare än våra halvsyskon eller vad säger du Rusa*fniss*

Kramar brosan Reko m matte