söndag 30 november 2008

RUSA 2år!!!

Idag fyller Rusa och hennes bröder Rappe & Reko hela 2 år!

På Åreskutan Juli 2008

Skultuna Juni 2008

Reko & Rusa & Rappe
Mönsterås Mars 2008

Badfantasten sommaren 2007

Dart i mitten flankerad av Kastor och Rusa
Öregrund Mars 2007


Det ska börjas i tid!
Mars 2007


Mars 2007

Januari 2007

Sötaste valpen i historien
Januari 2007

Det känns som om det var alldeles nyss vi satt i Lenas hundrum med den valpande Lexa. Det är en otroligt speciell känsla att ha varit med ändå från början. Eftersom jag visste att jag ville ha en tik har jag från Rusas första stund vetat att hon är min! Det fanns aldrig nått alternativ än att hon skulle bo hos oss. Hade jag inte tagit henne hade jag ju alltid ändå vetat att det där är egentligen "min" hund.
Och jag är så glad att hon är min! Hon är en liten superhund och hon passar mig som en handske!!!
GRATTIS Rusis!!!

Grattislistan den här veckan innefattar dessutom
Svante & Magda som var fantastiskt duktiga och vann hela Nacka Cup!
Pesto & Malin som var precis lika duktiga och kom 2:a i samma Cup!
Dartsonen Sigge som blivit pappa till en kull på 8 valpar hos kennel Glimmagården

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis SuperDuperRusa!!! Önskar vi kunde kommit på ditt kalas imorrn,men vi skall visst till landet ut på nåt helt annat,på fel sida av stan sägs det:( :(.
Nästa gång hakar du på o tävlar va ?!?
Tack för Grattis!
/Svantis

Anonym sa...

Vad är det för dag idag JO det är våran födelsedag idag HURRA HURRA för oss Rusa busa

Kramar Brosan Reko

Anonym sa...

Grattis faster Rusa på din 2 års dag, Hurra hurra. Hoppas du får många fina paket.
Kramar från norr

Anonym sa...

Grattis lillsyrran!
Du kläder verkligen i den där guldmedaljen!
Kram från Narni

Kerstin sa...

Grattis syrran på din födelsedag! Hoppas du får något riktigt gott att äta.
Klapp och tass Ockra

Anonym sa...

Grattis Rusis på födelse dagen !
Bamse Kram Från Spexa & co

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får mycket att äta och bita sönder...
Ses snart
puss från Pesto

Anonym sa...

Rusa, jag vet att jag inte kunde komma igår o fira dig(var på Värmdö o firade 1:a advent o dejtade en svart labbetjej istället (nänä, inte lika läcker som du!), men tänkte vi kanske kunde ta igen det i garaget imorrn? Tänkte vi kunde fika då istället? /Svante

Yvonne o Vilja sa...

Grattis kompis!
Hoppas att du fick fina paket och massa gott att äta!!
Bus från Vilja

Karin sa...

Passar på att gratta Rusa, vilka härliga bilder.
Ystra (vätte) i veteranklass kom tvåa med HP. Om,om om hon hade fått ett CK hade vi fått tikcertet.
Hälsningar
Karin

Anonym sa...

Uppdatering snart??;)