fredag 6 mars 2009

Impulsivitet

Har ju funderat i flera veckor om jag skulle åka till Stormvallen på skyddshelg eller inte. Idag, sent omsider, eller lite mer exakt 16.55 bestämde jag mig för då fick jag reda på att jag och Rusa kunde låna en bil av min bror. Jag lät bildilemmat bli avgörande eftersom jag inte kunde bestämma mig, jag kunde ju inte ta Alhambran och lämna Johan med hundar och unge att åka runt i knarkarforden. Och jag hade verkligen ingen lust att sätta mig i knarkarforden på nån långresa, får krypningar av tanken att bli ståendes någonstans och inte ta mig hem. Knarkarfordar ska endast färdas kortare sträckor, och då med sin manliga ägare bakom ratten som klarar av att meka på plats så att säga...

Återkommer efter helgen, nu måste jag hoppa i säng eftersom jag ska åka 03.30....
Hej svejs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fick minsann höra svallret via sms i morses! Hoppas ni har det bra!
Lite avis är vi nog jag och Narni, skulle behöva lite bita-lekar inför korningen men är för feg för att ensam ge mej av sådär till DetStoraOkändaÄventyretSkyddsträning...

KRAM Carina & Narniparni

Anonym sa...

Fick minsann höra svallret via sms i morses! Hoppas ni har det bra!
Lite avis är vi nog jag och Narni, skulle behöva lite bita-lekar inför korningen men är för feg för att ensam ge mej av sådär till DetStoraOkändaÄventyretSkyddsträning...

KRAM Carina & Narniparni

Anonym sa...

Hej hoppas ni haft entrevlig helg på nästan vår sida landet plats. Flera kändisar var ju där. Försöker jobba men hamnade här och det hör ju inte till vanligheterna i "min" värld.
Kramisar från oss.

Anna Sundalen sa...

Hoppas att hemresan gick bra i snöblasket. Det var himla kul att träffas igen och se Rusa i action. Och vilket trevligt ställe sedan då :-).

Kram

Andreas och Mörka Molly sa...

Kul att råkas. Himla fin hund.