söndag 29 mars 2009

Luleå

Ikväll flyger jag norrut, närmare bestämt till Linda i Luleå. Vi har pratat om att jag ska åka upp ända sedan Kastor-Kiwivalparna i Newstorys N-kull tillverkades för drygt tre år sedan, men det har inte blivit av förrens nu. Det ska bli jätteroligt, har inte varit så där långt upp i norr sedan jag var liten. Jag hoppas att jag hinner med att träffa alla barn och barnbarn och deras ägare.

Det ska ju desstuom (framförallt) bli jättekul att få träffa de små Kiwipojkarna som blir 6 veckor i veckan :D

Nu ska jag packa ner min packning i vad som ska klassas som handbagage...
Återkommer när jag når dessa sydliga breddgrader igen i mitten av veckan.
-Linda,

1 kommentar:

magdalena sa...

jisses är valparna redan 6 veckor...hälsa dem och Linda o ha det så trevligt däruppe! Underbara bilder i förra blogen förresten!