måndag 10 september 2007

Mer Grattis

Ojojoj vilken flitig bloggare jag är nu för tiden... Nyhetens behag kanske?!

Igår tävlade Kastordottern Newstory Nezzie och husse Pål appellspår i Trollhättan. De fick ihop 253, 5 poäng och blev uppflyttade till lägreklass. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Nu ska jag iväg till KS för att träffa en narkosdoktor inför min stundande galloperation. Jag fick ju mitt livs första gallstensanfall tre dagar innan Moa föddes. Det är tydligen inte ovanligt att graviditeter orsakar gallsten, och har man en gång fått de där djäkla stenarna eller gruset som det är i mitt fall så blir man inte av med dem. Och då är den ända lösningen att man ska operera bort gallblåsan... Usch, det här är ingenting jag ser fram emot, men å andra sidan har jag mått skit pruttigt när jag har haft mina anfall så det är säkert den bästa lösningen.

Eftermiddagen tänkte jag ägna åt alla bilder vi tog i somras, och framförallt alla bilder från Kogarlägret. Johan var flitig med kameran och tog några riktigt roliga bilder under bland annat kennelracet. Så förhoppningsvis kommer det finnas nya bilder på Kogaråsens hemsida tämligen snart. Avslutar med en gullig bild på en liten Rusis i våras hon var fem månader gammal när tusenskönorna blommade...


5 kommentarer:

Carina sa...

Hej du! Vilken käck och trevlig blogg du har! Kanske har man inspirerat till detta byte?
Det är så himla kul att fixa med färgerna och grejjset när man väl kommer på hur man gör!?
Min klubbkompis var och tävlade i Trollhättan tillsammans med Nessie och hon berättade att det var en riktigt trevlig liten tervtik, inte så dåligt beröm att komma från en portugisisk vattenhundfan!
Kram på er!
Carina & Narni

Anonym sa...

Hej, och tack för besöket på hemsidan. Vilken fin blogg du har - och dottern är jättesöt!
Ha en fin höst med hundar och familj!
/Jenny & Bisse

Anonym sa...

Hejsan!
Igår var jag å tittade på utställning i Ume och träffade där min Kusin K Smilla. En jätte söt och trrevlig lite tjej & benen fulla av spring :))
Ge pappa och resten av familjen en stor kram från mig och mamma

Anonym sa...

Hej Linda! Mycket trevlig Blogg du skaffat dig....Faktiskt finare en den gamla;)
Vi är faktiskt lite malliga här på holmen också över Jillas & Tiinas och Hjärties & Magdas prestationer i Bruks. Så både Gnizta & Pedro pöser duktigt av stolthet....Har anmält Pedro till appell spår på Roslagens BK den 6/10, så håll en tumme, eller två, att vi kommer med....Lilla Wilda-Rustan donar och rustar på som bara den och har alltid något projekt på gång. Köksgolvet ser oftast ut som en mindre soptipp, eller nått....Tjejen har fått smak för det där med spårning också och sitter i bilen och YLAR när jag är och spårar med Pedro och hon inte får vara med på det roliga...Det tog ETT spår, så fattade hon att detta med spår var en mycket kul sysselsättning:)
Må så gott allihopa
Kram Tina mf.

Anonym sa...

Åh vilken fin Blogg ni har,
och vilka fina bilder.
Nu när vi hittat hit skall vi hålla bättre koll på er ;-).
Kanske syns vi på klubben ikväll på träningen.
Hälsningar Perre & Nico