tisdag 21 september 2010

21/9 2010 - 5 dagar, bildspel + Viktkurva



Helt otroligt, jag tror jag har klarat av att fixa ett bildspel helt på egen hand :)

Valparna är pigga som tusan och Rusa är som vanligt igen. Hennes temp har legat helt stabilt på 38.5-38.7 sedan i söndagskväll. Det finns just inte så mycket att skriva om eftersom det enda som händer i valplådan är att de växer så att det knakar. Man kan dock ana lite personligheter redan, framförallt är det lilla Lila hane som utmärker sig - han är otålig :) Hittar han inte rätt på en gång låter han hela världen veta det!

3 av hanarna är otingade, så nu har jag lagt ut annonser. Men det finns kanske någon som känner någon som behöver en ny hund, ni får alla gärna tipsa om att dessa små killar finns. De är leveransklara 11 november.

-Linda

Ps Tänkte ni kanske ville se valparnas viktutveckling. Här framgår det ju att vi har en liten kille och en stooor kille :) De ser dock väldigt jämna ut när man bara tittar ner i lådan.

4 kommentarer:

Hundarna & livet sa...

tur man jobbar vid datorn :-) missar ingenting. Förstår att det inte är mycket att rapportera just nu. Men för oss som väntar på den 11 november är varenda liten bild och vartenda litet pip STORA NYHETER

Linda sa...

:) vad snabb du är Jeanette! Ja jag förstår att alla små livstecken uppskattas, men jag har varit en sån där långbloggare tidigare. När jag väl har skrivit ngt har det varit en mindre uppsats så därför känns det lite futtigt med bara några rader. Men det kanske är bättre med lite och ofta än sällan och mer?

Hundarna & livet sa...

kul med viktkurvan, trodde aldrig jag skulle gilla kurvor och siffror men det här är värsta underhållningen

Jennie sa...

Dom är så fina!