onsdag 11 februari 2009

Ångest & guld

I förra veckan blev jag uppringd av Christoffer som är ordförande på Lidingö bk. Han undrade om jag kunde tänka mig komma på årsmötet för att de hade ansökt om SBK's förtjänsttecken i Guld åt mig!

Guld, herregud det innebär 15 år som aktiv medlem... Jag blev jätteglad när han ringde och jag lovade dyrt och heligt att infinna mig på klubben i kväll klockan 19. Men jag glömde helt bort det, så just nu sitter jag här och mår piss!!! Hade verkligen velat vara där i kväll :(

3 kommentarer:

Carina sa...

OJ!!! Stackars dej!!!! Sån ångest...
Men du är inte mer än människa, och alla kan glömma!! Och det var ju dom där 15 åren dom ville tacka dig för, och inte att du kom på mötet :-))
KRAM KRAM KRAM
Carina

Anna Sundalen sa...

Urs, vad tråkigt men det är så lätt hänt när man har lite väl mycket om sig och kring sig mest hela tiden.

Den äkta mannen här hemma meddelade mig alldeles nyss att någon visst ringt och sökt mig men klockan är så mycket så jag provar att slå en signal imorgon istället.

Ha det gott så länge
Anna

Anonym sa...

Åh, fy vad ledsamt. :-( Såna där saker har man varit med om själv - att man helt enkelt bara glömt - och det är så JOBBIGT när man väl kommer på det... för sent naturligtvis. :-(

Tack för de snälla orden i min blogg (för ett bra tag sedan, jag är lite långsam att svara - ha ha). :-)

Må gottis, och ha en fin helg!

PS. Vilka otroligt vackra foton i föregående blogginlägg... Underbart!