onsdag 18 februari 2009

Grattis pappa Dart!!!

Dart februari 2009

Idag är det Dartans dag! Han och hans syskon fyller nämligen 13 år!!! Dart räknar med en full Grattislista eftersom han har 42 barn och lika många barnbarn och ca 20 barnbarnsbarn.

Vintern 2007

Sommaren 2006

Själv tänkte han fira dagen genom att matte är ledig och det därmed vankas någon form av träning och dessutom är han utlovad att få något riktigt smaskigt, kanske en skiva entrecôte till middag...

Han är vid god vigör, bakbensvinglet som han hade för någon månad sedan har så gott som helt gått tillbaka. Han hänger med på allt vi gör och han hade gärna kunnat tänka sig springa runt med Kastors lilla dejt Belle häromdagen :D

Vi passar på att gratulera barnbarnet Nezzie och husse Pål som tävlade lydnadstvåan i helgen med förstapris! Härligt! Och självklart välkomnar vi Newstorys senaste valpgäng som såg dagens ljus hemma hos Kiwi & Linda igår. 7 småkillar kommer jag att få snusa på när jag drar norrut om några veckor!

Puss till vår finaste Puffe!



Här är Dart, Dixi (Drama), Sara (Dajm) och Dennis sommaren 2008 i samband med Newstory Cup. I vilken Dart förövrigt placerade sig tvåa med hård konkurrens från alla yngre förmågor :)

Under eftermiddagen ska jag försöka mig på att få fram bilder till en årskrönika över hans liv.
Linda

10 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Grattis till världens bästa farfar, du e min idol!!!!!
Hoppas du får en kanon dag tillsammans med din familj. Jag har blivit storbror nu & längtar tills jag får leka med dom :)
Å snart så får jag ju träffa "farmor" Jag har många bra saker på gång :)

Grattis kramar från barnbarnet Newstory Nio m familj

Anonym sa...

Jättegrattis pappa o farfar!!

Vi vill önska världens bästa pappa o farfar en underbar födelsedag med mycket gott!! Vi får inget i det här huset, dom tokiga människorna i detta hus har bestämt att vi ska träna sök och då ska man fys-tränas o inte äta smack.. :o)

Många kramar från oss i V-ås
Newton o Rodde m flock

Malin sa...

GRATTIS Pappa Dart!

Hoppas att du får en super dag idag!

Hälsningar Jojo m flock

Anonym sa...

Hurra hurra på din bemärkelse dag!
Kramar från Narni

Anonym sa...

Grattis på din Stora Dag
önskar alla E-barnen på Red Goblin´s. Hoppas din matte håller vad hon lovar dvs god mat, träning för en sådan "ung" och ståtlig karl som du. Puss på dig Dartan

Annelie sa...

Oska vill säga grattis till Pappa Dart och resten av familjen hurrar också!
Kramar från Öland

Anonym sa...

Stort GRATTIS till världens bästa farsa! Hoppas att du fått en massa gott att äta!
Pussar från din gulligaste unge (=Orca ;-))

Anonym sa...

Grattis morfar Dart!!!

/Svantevant

Anonym sa...

Ett litet försenat Grattis Dart på 13 års-dagen! Önskar din flickvän Hexa;).

Anonym sa...

Ett sent grattis från Ockra pockra.
Puss på dig pappa Dart.